janett

Alla inlägg under april 2010

Av jeanette lexonius - 3 april 2010 11:26

   

Han kör rally i östergyllen och är jätte duktig jag har åkt med honom två gånger. Första gången vann vi 1 pris och andra gången 2 pris helt otroligt men sant . Svärmor var med första gången hon trodde att jag skulle ge upp efter första åket ,för jag var kritt vit som ett lakarn och jag måde illa men jag åkte med alla 3 varv det var som en adrenalinkick tyckte jag:)

Av jeanette lexonius - 2 april 2010 12:57


                            


En riktigt GLAD PÅSK önskar jar er alla och jag hoppas ni mår bättre än vad

jag gör för nu åkte killen iväg och åt påsk mat och jag är hemma för jag har

en sådan jävla mensvärk:(  Så nu kommer jag hoppa ner i sängen och gosa med kissarna tjingeling på ett tag:)

Av jeanette lexonius - 1 april 2010 22:38









  


   DESSA MASCAROR  49 kr st HELT OTROLIGT MEN SANT:) 

 

Detta paket för händerna + ett läppglans 79 kr:) 



Länken dit är :) http://www.flique.se/ Så gå in och titta det kostar dig inget:)

Av jeanette lexonius - 1 april 2010 22:21

  

Vårat fina hus från framsidan här lever vi och mår jätte bra jag och killen

och mina katter:)

 


Här är våran baksida av huset , det är så stort och rymligt:)


 


Den här bilden tog min kille , han är jätte duktig att fånga upp bra bilder :) 


Av jeanette lexonius - 1 april 2010 22:10


 


Min kille förra året den 18 agusti  det är han som har kepan på huvudet den andra killen ni ser är hans bror som då är 2 år yngre än min kille så han är 28 år. Det är då inte klokt vad åren går fort är inne på 8 året med min goa kille helt otroligt men sant :) 


Av jeanette lexonius - 1 april 2010 16:43

  

Här är tjejen med bling , hon gillar saker som gniztrar i olika färger och hon gillar att sälja sådant som hon tror att alla tjejer gillar som typ smink, kläder, örhängen , armband och mycket annat så gå in och kolla om det finns något för just dig :) länken är www.gniztra.com :)


                 Hon önskar alla varmt välkommna:)

janett

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Min kisse Skrållan :)

Klocka är bra att ha:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad gillar du för Musik:)
 pop
 hårdrock
 disco
 hiphop
 rappmusik
 klassisk musik
 punk
 funk

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards