janett

Alla inlägg under mars 2010

Av jeanette lexonius - 31 mars 2010 22:30

   Denna snygga topp för 129 kr

   Denna topp kostar 129 kr

   Denna tubb topp för 99 kr

Detta vill jag ha och mycket annat som jag gillar med är klart. Men visste ni att korall är vårens färg 2010. Så något i den färgen ska jag också köpa för just den färgen är så fin när ma har fått lite brun färg , eller hur?????

Av jeanette lexonius - 31 mars 2010 19:04

  

Ett collage jag har gjort på photoshop det är mina små bustroll visst är dom helt bedårande söta???? Jag gillar färgerna på dessa katters päls och dom har fått sådana jätte bra personligheter så dom kommer finnas i mitt liv ett bra tag och det är jag bara så jätte glad för :) 

Av jeanette lexonius - 31 mars 2010 18:42


  

Busan ligger och filurar lite på mattan vid kaminen hon gillar värme i massor denna kissemiss:)   Min Smulan försöker att slappna av och njuta lite efter det som varit:)   Min gosiga Busan jätte trötter :(  

Här ovanför ligger Smullan och är alldeles jätte trött efter ingrepet :(

Mina små gullungar ni är mitt allt men nu känner jag mig bara så taskig och jag vill ju er inget illa  men en massa små kissungar vill vi ej ha så detta var nog det bästa som vi kunde göra. Nu idag är dom som vanligt för leker och vill komma ut vill dom men vänta tills det gått 7-10 dagar får dom allt göra. Så att ärret på magen har läkt ihop. Jani! det är inte lätt att bestämma vad som är bäst eller inte när det gäller djuren, eller hur???? Men sen är det ju vad som är bäst för en annan också eller hur ska man tänka för att må bra i det hela har du ett bra svar?????   

Av jeanette lexonius - 29 mars 2010 22:52

            

           

   

          Min Busan vill gå in, men det vill inte jag pga det vackra vädret :)

          

Av jeanette lexonius - 29 mars 2010 22:47


                  

                  

   Jag nyklippt och friserad av min frisörska men attans så jag ser trötter ut:)

Av jeanette lexonius - 29 mars 2010 22:32



        Så stark är kärleken för vi fann varandra det kan  bara vara


             en livets gåva en dröm som blev sann en dag vi stod


             där med en familj och vi lovade varandra en massa


              kärlekens ord när prästen stod där framför oss.

            

               Men nu är vi gifta och har barn vi liver i nuet


                               för vi älskar varann 

Av jeanette lexonius - 29 mars 2010 22:26

  

 

 Min syrra när hon gifte sig, men så hon vacker hon var :) 

Av jeanette lexonius - 29 mars 2010 20:27

    

                                    



Vad tycker ni om denna blogerska paow, jag vet inte redigt vad jag ska tycka men hon är dock bara några år äldre än min dotter. Varför kan hon inte vara säg själv jämt, visst fan är det kul att känna pengar på sin blogg och skriva hur man vill men ändå fixa in en massa pengar och faktist också en massa gratis saker mm. Jani! en känd bloggerska vet i sjutton om jag skulle vilja vara för jag är den jag är och det står jag för men gör alla det i sina bloggar och det är en undran som kanske alla ställer sig? Förrästen paow har färgat håret mörkt nu och det tycker jag klär henne jätte bra, säg vad tycker du om den saken:)? Jag måste bara skriva en sak till att jag gillar denna människa för hon står för det hon gör men det finns så många andra som inte gör det:)


                                 


                     Stå på dig paow låt ingen trycka ner dig i skorna:)                             

janett

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Min kisse Skrållan :)

Klocka är bra att ha:)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad gillar du för Musik:)
 pop
 hårdrock
 disco
 hiphop
 rappmusik
 klassisk musik
 punk
 funk

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards