janett

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Idag är jag så trött håller jag på att gå in i väggen tro :(

Av jeanette lexonius - 24 mars 2011 20:17

                                                  

 

Idag är jag så trött men vi skulle och handla precis efter jobbet ändå jag var jätte hungrig och inte alls på något bra humör för detta. Mitt minne började svikta för efter vi hade varit och hanlat så var vi och åt på macdonalds och efter det så åkte vi hem och då sade jag i bilen att jag orkar inte göra någon mat nu när vi kommer hem. Vadå! sade min sambo vi har ju ätit, ja det vet jag men jag menar till lunch imorgon på jobbet var jag ju tvungen att säga för jag vill ju inte gå med på att mitt psyke börjar svikta igen :(  Jag vill må bra och jag vill att min hjärna ska fungera på ett bra sätt nu när jag trivs med mitt liv . Det kanske är mitt jobb jag måste byta eller kanske gå ner i timmar inte vet jag ! De kanske blir för mycket för mig med heltid. Man behöver ju sov morgon någon gång  ibland för det skulle nog inte skada , vad tror du att det kan vara ??????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jeanette lexonius - 23 mars 2011 18:44


                                                                       Bara se så glad jag blir :)  ...

Av jeanette lexonius - 23 mars 2011 18:33


           Trött och sliten för jag ser ut som på kortet just nu så jag känner inte alls för att göra så mycket mer än vad jag har gjort så som jobbat, diskat och fixat iordning efter bus kissarna mm. Så nu erbjöd sig min goa kille att fixa iordni...

Av jeanette lexonius - 23 mars 2011 17:09


     Jag är för trött för att kunna känna mig glad och för tanksprid för att känna mig lycklig,  vad ska man göra när man känner så. Man får allt ta sig i kragen och se till och hitta något som är positivt i livet jag som har barnen,killen, mitt...

Av jeanette lexonius - 20 mars 2011 21:41

          Ej plattat hår               plattat hår                         ej Plattat hår självfall        plattat hår Vad ska jag ha för färg och frisyr kom gärna med förslag har haft denna frisyr så länge :)                ...

Av jeanette lexonius - 20 mars 2011 19:38

                                                                                                              Busans Grav :(    Jag ska väl börja med att tala om att min katt Busan inte lever längre hon blev påkörd av en bil den 18 okt så jag...

janett

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Min kisse Skrållan :)

Klocka är bra att ha:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad gillar du för Musik:)
 pop
 hårdrock
 disco
 hiphop
 rappmusik
 klassisk musik
 punk
 funk

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards