janett

Alla inlägg den 3 april 2010

Av jeanette lexonius - 3 april 2010 23:30


 


Min kissekatt Smulan sitter och tittar ut genom fönstret hon vill ut och se sig om igen kan jag tänka mig :) ojdå! mig ser ni vist i bakgrunden också:)


   


Min Smulan gillar och sitta och titta ut men mest gillar hon att sringa ute och klättra i träden:)

  


Lite mörk bild på min fina kisse Busan men lika söt är hon ändå :)

Fotograf: Johanna Adolfsson 15 år ( min killes syrra )

Av jeanette lexonius - 3 april 2010 18:36



 


   Min killes grogg måste smaka surt, eller vad tror du?

     


  Jag och min kille ser allmänt roliga ut hah , jag kan tro att vi är lite fulla här:) 



Min kille är och shopar med mig  jag tror vi var överallt och vi hyrde även en bil och var i olika städer runtomkring . Det blev en händelserik åktur för det var så varmt i bergen så att det började brinna fy fan det var faktist redigt läskigt för vi fick stå och vänta på att få åka vidare tills dom hade släkt det värsta med helekoptrar i luften med vatten behållare som dom hävde över elden. Men inte åkte vi hem till hotelet efter det heller för då ville jag till staden Rethymnon och shopa loss till mig och barnen och övriga i familjen:), vi hade jätte roligt för jag och min engelska är ju så ur kass. Så den hade vi givetvis jätte roligt åt haha:) Jani förstår ni att jag längtar tills vi åker nu detta år:)?   

Av jeanette lexonius - 3 april 2010 11:26

   

Han kör rally i östergyllen och är jätte duktig jag har åkt med honom två gånger. Första gången vann vi 1 pris och andra gången 2 pris helt otroligt men sant . Svärmor var med första gången hon trodde att jag skulle ge upp efter första åket ,för jag var kritt vit som ett lakarn och jag måde illa men jag åkte med alla 3 varv det var som en adrenalinkick tyckte jag:)

janett

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Min kisse Skrållan :)

Klocka är bra att ha:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad gillar du för Musik:)
 pop
 hårdrock
 disco
 hiphop
 rappmusik
 klassisk musik
 punk
 funk

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards