janett

Alla inlägg den 8 april 2010

Av jeanette lexonius - 8 april 2010 22:17


             

             


På dom tre översta bilderna ser ni Smulan och på dom undre korten är ju givetvis min Busan desa två katter är ju bara så söta och vist är dom väl fina och väldigt goa och titta på för dom får en att må så bra .I love my cats :)


                                          Good night:)  


Av jeanette lexonius - 8 april 2010 22:09


                

  

          Herre gud så jag ser ut utan smink det är inte klokt haha:)


                


                Det är väl bara att gilla läget att så här ser man ut när man

                vaknar på morgonen:)

                Tyck vad ni vill , men våga visa er utan smink då?  

Av jeanette lexonius - 8 april 2010 17:15


                          

                          


Här kommer lite kort på mig och mina missar, här är dom  små söta missungar men det var förra året, titta så fantastiskt söta dom var och nu är dom stora vackra kissar som jag älskar för att dom är något specilelt i mitt liv.

På tal om det , jag hade kul idag för jag och min kompis satt här och pratade och fikade och hade jätte trevligt det behövdes verkilgen pga att jag är sjukskriven och när man bara sitter här hemma och glor och man tar sig inte för att göra något  heller för man inte har någon lust men så händer detta och man har lust igen med allt. Så idag har jag gjort en eld i kaminen och jag har fixat med en massa annat smått och gott det känns helt plötsligt så jävla bra igen:)



janett

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Min kisse Skrållan :)

Klocka är bra att ha:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad gillar du för Musik:)
 pop
 hårdrock
 disco
 hiphop
 rappmusik
 klassisk musik
 punk
 funk

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards