janett

Alla inlägg den 6 april 2010

Av jeanette lexonius - 6 april 2010 15:33


 


           Här är den fina påskpresenten som dom fick av sin snälla husse :)


            


                  Busan när hon är som mest lekfull men nu vill hon 

                       ha in Smulan men hon ligger och vilar bakom

           dörren för hon känner inte alls för att busa med Busan just nu :)      

         

Av jeanette lexonius - 6 april 2010 14:50


               

 

           Där står jag och ska ta av mig mina jeans, fan också! 

           för det slog mig jag har string trossor och det är en

                    karl som ska se till att jag får knät röntgat.

        Så jag i en snabb reaktion kollar upp som på bilden ni ser

              och  jag säger lite blyggsamt har ni en sjukhusrock

              för annars visar jag rumpan bar för jag har på mig

            string trossor, så jävla pinsamt var det iallafall tycker

                jag det hahahaha för att göra en liten historia rätt

                  kort så var min dag på sjukan , men skulle du

                               tycka att det var pinsamt????? 

janett

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Min kisse Skrållan :)

Klocka är bra att ha:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad gillar du för Musik:)
 pop
 hårdrock
 disco
 hiphop
 rappmusik
 klassisk musik
 punk
 funk

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards